Procedura de munca pentru taxa de 100 de lei avizarea CM
Care este munca angajatilor OBBCSSR implicati in actiunea de intrare in legalitate a membrilor OBBCSSR depusa SUPLIMENTAR fata de Fisa postului fiecaruia ca anexa la contractul individual de munca ?
Angajatii OBBCSSR fac si ei parte din organizatiile lor profesionale , apartin si ei unui sindicat, au drepturi si obligatii legale ca orice angajat prevazute in Codul Muncii, inclusiv plata orelelor si a muncii SUPLIMENTARE.
Care este MUNCA suplimentară a angajaților OBBCSSR pentru taxa de 100 de lei plătită pentru intrarea în legalitate cu asigurarea de malpraxis in trim IV 2024 ?
Un angajat al OBBCSSR a scris pentru ca trebuie sa scrie si sa existe o Procedura pentru orice activitate desfasurata de catre angajati .
Un angajat IT a asigurat suportul tehnic.
Un angajat a coordonat activitatea.
Un angajat a redactat textul documentelor oficiale.
Un angajat jurist a verificat legalitatea fiecarui aspect implicat de actiune.
Un angajat specialist in relatii publice a informat permanent MS in calitate de autoritate competenta romana alaturi de OBBCSSR.
3 angajati au fost responsabili de zona.
Munca actualilor angajati, independent de vointa si dorinta lor li s -a triplat , cel putin , volumul, complexitatea si responsabilitatea muncii la OBBCSSR din 17 iunie 2024 prin Ordonanta Guvernului 66/17 iunie 2024 fapt pentru care din suma obtinuta de OBCSSR cu taxa de 100 lei vor mai fi angajati min 3 profesionisti pentru a incerca sa faca fata actualelor responsabilitati si atributii ale angajatilor OBBCSSR.
Procedura/ Pași procedurali pentru emiterea avizării certificatului de membru OBBCSSR in trim. IV 2024 pe baza intrării in legalitate cu asigurarea de malpraxis aferenta profesiei asigurate reglementata de OBBCSSR si specialității deținute legal de la MS de către fiecare membru
Pasul 1: Unul dintre cei trei angajați ai OBBCSSR implicați în acțiunea de întrare în legalitate cu asigurarea de malpraxis aferenta profesiei asigurate reglementata de OBBCSSR si specialității deținute legal de la MS de către fiecare membru:
- Un angajat pentru București
- Un angajat pentru jumătate dintre județe
- Un angajat pentru cealală jumătate a județelor,
verifică zilnic pe adresa office@obbcssr.ro mesajele primite de la membrii OBBCSSR;
Pasul 2: Fiecare angajat responsabil de zonă triază mesajele primite de la membri pe adresa office@obbcssr.ro :
- Mesaje pentru avizarea CM în trim IV 2024 care rămân în adresa de email office@obbcssr.ro ;
- Alte tipuri de mesaje care sunt direcționate către alte adrese de email dedicate eliberării altor documente: înscrieri, stagii, actualizări CM, etc.
Pasul 3 : Fiecare angajat responsabil de zonă verifica daca membrul cu adresa de email respectivă a mai trimis mesaje, aceleași sau altele, si pe toate celelalte adrese de email consilier.juridic@obbcssr.ro, viza.judete@obbcssr.ro, viza.bucuresti@obbcssr.ro
presedinte@obbcssr.ro
Pasul 4 : Daca exista un mesaj primit pe adresa office@obbcssr.ro pentru solicitarea avizării CM trim. IV fiecare angajat responsabil de zonă citește si verifică conținutul mesajului si verifică fiecare document trimis atașat e mail-ului .
Pasul 5 : După verificarea mesajului si a documentelor transmise, daca Fiecare angajat responsabil de zonă constata ca nu au fost trimise toate cele 3 documente solicitate de OBBCSSR, ii trimite un mesaj PARTICULARIZAT, PERSONAL, numai lui, cu ce anume nu a trimis, ce anume a greșit ce anume trebuie trimis suplimentar, etc.
Pasul 6: După verificarea mesajului si a documentelor transmise Fiecare angajat responsabil de zonă compara și verifică MANUAL fiecare dată menționată in documentele trimise cu datele înregistrate in cele 90 !!! de coloane din Registrul Unic Național (RUN)
Pasul 7: După caz, Fiecare angajat responsabil de zonă actualizează, înregistrează noile date după caz, in FIECARE dintre cele 90 de coloane din RUN din EXCELL în baza documentelor noi transmise.
Pasul 8: Fiecare angajat responsabil de zonă tipăreste documentele noi transmise pe email;
Pasul 9: Fiecare angajat responsabil de zonă arhivează noile dovezi/documente tipărite la dosarul profesional de la sediul OBBCSSR care se află într/un biblioraft arhivate în ordinea alfabetică a județelor și a membrilor din fiecare filiala.
Pasul 10 : După compararea de către Fiecare angajat responsabil de zonă a datelor menționate de către fiecare membru in documentele trimise, cu datele înregistrate in cele 90 de coloane din RUN, verifică dacă sunt corecte pe suplimentul/ actul adițional al asigurării de malpraxis , profesia asigurată reglementată de OBBCSSR, specialitățile așa cum există în extrasul din RUN public și pe www.obbcssr.ro;
Pasul 10 Fiecare angajat responsabil de zonă verifică filă cu filă din dosarul profesional / licența, specializarea de la licență, documentul cu specialitatea deținută de la MS și scrie un email personalizat fiecărui membru care este profesia lui și specialitatea lui conform documentelor existente la OBBCSSR
Sunt trimise completate greșit frecvent de câte 3- 4 ori, si chiar de 13 ori!!! ( exista DOVEZI)
profesia asigurată și specialitatea asigurată!!
Exemple
Profesie asigurată : biolog medical principal în loc de biolog în sistemul sanitar
Specialitate asigurată : citologie anatomo / patologică
Pasul 11 Fiecare angajat responsabil de zonă înregistrează in RUN datele din asigurarea de malpraxis inițiala încheiata pt 2024 si actul adițional / suplimentul la asigurare transmise, respectiv denumirea asiguratorului, serie si nr. polița de asigurare, valabilitatea acesteia si mențiunile speciale trecute in actul adițional / suplimentul la asigurare pentru FIECARE MEMBRU.
Pasul 12 : Fiecare angajat responsabil de zonă tehnoredactează avizarea CM trim IV 2024 după finalizarea pasului anterior;
Pasul 13 : Fiecare angajat responsabil de zonă prezintă avizarea CM trim IV 2024 Președintelui OBBCSR;
Pasul 14: Președintele OBBCSR semnează electronic și își asumă avizarea CM trim IV 2024 pentru membrul respectiv.
Pasul 15: Fiecare angajat responsabil de zonă, după semnarea și asumarea CM trim IV 2024 de către Președintele OBBCSR, arhivează electronic CM trim IV 2024 al membrului respectiv;
Pasul 16: Fiecare angajat responsabil de zonă trimite pe adresa de email personala înregistrata in RUN avizarea CM trim IV 224 împreună cu Documentul 2 fiecărui membru al OBBCSSR;
Pasul 17 : Fiecare angajat responsabil de zonă după compararea datelor menționate in documentele trimise , daca datele nu coincid sau nu sunt corecte, trimite un răspuns la acea adresa de email in funcție de ce nu este corect: fie este informat că profesia asigurata din actul adițional nu este menționată corect, fie că denumirea specialității pe care o deține legal la MS, nu este corectă, fie ca a menționat pe actul adițional o specialitate cu care nu figurează in RUN, etc.
Pasul 18: Fiecare angajat responsabil de zonă verifică fiecare email primit până la epuizarea listei în ordine aflabetică.
Pasul 19: Fiecare angajat responsabil de zonă repetă din nou în ordine alfabetică verificarea fiecărei adrese de email care a fost informata despre datele care nu coincid sau care nu sunt corecte pentru a vedea daca a transmis documentele solicitate și dacă sunt corecte.
Pasul 20 : Fiecare angajat responsabil de zonă în situația descrisă la pasul 19 reia TOTI pasii procedurali.